a smile is a girls best makeup

okej haha. när hannah kom in i bb huset blev jag fan glad. hon kommer säkert
vara asrolig samtligen som hon kommer att få mig att vela kasta ut tvn genom
fönstret för att hon är så körd. men det blir säkert asbra. men vartfan är alla
snygg killar? och nu när det här har startat saknar jag paradise hotel, kommer
det ens börja igen? åh, jag vill det för de äger! nu har jag iaf precis krypit ner
under täcket för att kolla på någon kass film. imorgon blir det tandis om jag
hinner, mitt liv är så fucking stressigt haha närå. ska laga en tand som har
pajat för att jag öppnat kapsyler med den så kommer att dräggla efter
bedövningen, fettnice. goooodnaatt
You don't have to save me
just need you to follow
Cause we made it all this way
I won't ever give up
of something that's so strong

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0