6. min/mina bästa vänner

jag har faktiskt 6st bästa vänner, men emma lundkvist (förvånade miner) är ju
min bästbästa vän! henne litar jag på till 100% och hon finns alltid där för mig.
det är henne jag ringer så fort nått händer, om jag ser nån speciell person, om
nått händer, skvaller osv! vi träffades när vi började ettan på ekenbergska, i
början tyckte vi illa om varandra men det var bara för vi är så sjukt lika och är
så jävla bestämda. vi båda ville ha våran önska igenom och sånt! men nu bråkar
vi aldrig om sånt längre, konstigt nog. vi tycker lika om nästan allt och hon betyder
så sjukt jävla mycket för mig, kan inte ens förklara hur mycket faktiskt. vet inte
vad jag skulle göra utan henne, och det hoppas jag att jag slipper ta reda på för
henne vill jag ha vid min sida livet ut. jag älskar dig världens allra vackraste ängel.
ps. vi är inte lesbiska, som alla verkar tro. ds
emma.l

emma karlsson är en av mina andra bästavänner, vi har hängt ihop sen 5-6an och pratar
i telefon flera gånger i veckan. hon bor mest i sthlm med sin morfar och därför hinner vi
inte träffas så ofta. men vi pratar också om allt, och vi finns där för varandra när vi behövs.
emma.k

amanda eriksson & jag har också hängt ihop fram&tillbaka i flera år, vi gick i samma grundskola
och vi hade så jävla kul ihop. nu på senare tid har vi glidit ifrån varandra mer och mer men vi när
vi väl träffas, vilket händer ändå rätt ofta, på fest i hölö osv så är allt precis som vanligt igen och
vi kan prata om allt. hon kommer alltid att vara en av mina närmaste.
amanda

evelina westerlund, vet inte ens vad jag ska säga om henne. snällare och en mer omtänksam
person har jag aldrig träffat i hela mitt liv. hon bryr sig mer om alla andra än sig själv, och tar
alltid andra före sig själv. hon finns verkligen alltid där för mig, ger mig goda råd om hon kan.
vi har varit asbra vänner ens lågstadiet. då vi alltid sov över hos varandra flera dagar i veckan.
evelina

& här kommer mina favorit killar niclas & fredrik! roligare killar har jag aldrig mött på. har så
himla kul med dem verkligen. kan sova i samma säng utan att det ens känns konstigt vilket
äger. nu har vi även åkt på bio tillsammans allihop, jag niclas fredrik & emma, och dem går
så bra ihop och det gör mig gladast!
niclas & fredrik
sedan har jag andra bra vänner också, så om ni inte är med betyder det
inte att jag inte älskar er. men detta är dem jag håll ihop med i vått & torrt
och aldrig tappat kontakten med! wää, fettmycket det blev.. aja hehe


Kommentarer
Postat av: emma lundkvist

jag är bäst och jag äter häst.

2012-02-19 @ 20:40:49
URL: http://eelundkvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0