4. min första kärlek

min första & enda kärlek heter magnus lundgren. vi träffades på vintern
07, i januari-februari & vi blev tillsammans det 31mars 07. en av dem
bästa dagarna i mitt liv. han är kusin med min dåvarande bästavän så det
var så jag träffade honom. men hade även innan det sett honom några
gånger eftersom våra pappor känner varandra. jag blev nästan kär
direkt, han va så charmig, rolig och såg bra ut. ja, en riktig dröm kille
faktiskt. dem första två åren var underbara, jag var verkligen kär i
honom, vill jämt vara med honom. men sen hände något, jag vet inte
vad. men allt förändrades, vi förändrades. växte ifrån varandra skulle
man kunna säga. det blev mer intressant att festa och vara med vänner.
men jag älskade honom genom hela vårat förhållande, till&med i slutet
då det var ritkigt pissigt. och då kunde jag stå ut med allt det dåliga
bara för att få vara med om dem bra stunderna. för han gjorde mig
verkligen gladast. men jag var ung och dum och ser nu i efterhand att
jag var totalt dum i huvudet, så jag lät mig själv bli behandlad och hur
jag behandlade honom. det var inte lätt att acceptera att det var slut,
men det var ändå lätt eftersom jag visste att ingen längre kunde såra
mig på det sättet som han hade gjort. och idag är jag glad att det hände,
att jag fick känna riktig kärlek, som det iaf var från mitt håll. vi höll ihop
nästan 5år, och det är så sjukt länge. men när jag förlorade min pojkvän
kändes det också som att jag förlorade en av mina bästa vänner samtidigt,
för med honom kunde jag prata om allt. han vet så mycket om mig, och det
känns jobbigt men ändå så bra att han har en ny, för att alla förtjänat en sån
kille som jag hade dem första 2åren.
i wish nothing but the best for you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0