20års ferre hos bästa elise. love you

fredagen spenderades hos mig, i min säng med emma och film.
lördagen så drog vi till elise som fyllde 20år, det var trevlig folk
där och det var väldigt roligt! drog hem runt 5, vi gick hem till mig
i ca 20minus, men det tar bara 10min! det blev fullt ös kan man
säga, och gud så alla drack.. haha, jag var lite av en mamma och
kolla till och hjälpa alla som behövde det, sjukt det kändes att vara
den personen! nu ligger vi i min säng och chillar, och det har vi gjort
hela dagen. drog en bakispizza förut osv. nice, hejdå godnatt osv.
tog nästan inga bilder eftersom jag hade tankarna på
annat håll men har några till på mobilen, (dräggiga ofc)
och dem kommer in imorgon eftersom jag inte har lust nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0