1. information om mig

mitt namn är alltså sofie maria mikaela simsjö östman. jag tycker inte alls om
efternamnet "simsjö", som jag heter efter min pappa och det är därför jag
presenterar mig som sofie östman. jag är 17år, men om 20dagar blir jag 18.
jag är alltså född 7mars 94. bor mitt ute i skogen i en stor röd villa med pool.
jag går på södertälje praktiska gymnasie, jag går en praktisk linje för att jag
är sjukt skoltrött och plugga har aldrig varit min grej. jag gick först frisör linjen
ett år, (det var där jag träffa emma lundkvist) bytte, eller aa. jag blev helt seriöst
ut slängd för att jag hade för dålig närvaro haha. jag började då om 1an men det
går nästan bara 94or i min klass. jag går hotel & turism, en linje som jag faktiskt
tycker är rolig. jag är 1.59lång, har ljusblå ögon och mörkt hår. enligt mig är jag
en mycket lätt person, har lätt till skratt och har lite svårt att vara seriös. jag driver
om det mesta och speciellt när jag hamnar i en jobbigt situation, typ som när man
ska prata känslor med en kille, det får mig att skratta när det inte alls är det minsta
roligt. när jag är trött och inte säger så mycket tror alltid min bästa vän att jag är
ledsen eller sur. då fattar man att jag är rätt så flamsig av mig. jag skäms när jag
blir tvungen att använda google translate för att jag faktiskt är bra på engelska.
jag är oftast snäll men kan också vara mycket elak, att se folk göra illa sig kan
vara bland det bästa jag vet, sjukt taskigt men allvar. det finns typ inget roligare.
men nu vet jag inte mer vad jag ska skriva om så det får duga nu! dags att sova också,
så godnatt för typ andra gången eller något. haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0