That person who can make you smile for no reason can also hurt you even without them noticing

sovit med william 3nätter i rad nu så vet inte riktigt hur det kommer bli att sova själv
inatt! kommer väl sakna att ha honom brevid mig. efter att jag kom hem från william
idag så har jag fixat naglarna, ätit och umgåtts med familjen. nu ska jag krypa ner i
sängen och se en bra film. planen i helgen var att åka till min farmor & farfar för att 
fira farmor, men nu blir det inte så för det kommer en gubbe och fixar med ena bad-
rummet då. så jag kan gå ut på tullen på lördag, woohoo. kanske tillomed ska vara
med i racet. så vi får väl se. men känner på mig att det kommer bli en grym helg!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0