skriver av mig

jag måste verkligen ändra vissa saker. sluta förvänta mig saker. men i vissa lägen 
känns det som att man kan göra det. men från och med nu ska jag sluta med det.
göra de som jag känner för, umgås med dem jag känner för. bara må bra, sluta ta
skit från människor jag inte känner, jag har verkligen blivit feg på vissa sätt. sitta
och hålla käften när någon slänger skit på mig, och varför gör jag det? för att jag 
inte vill förstöra något, inte förlora någon som jag egentligen inte bryr mig ett skit
om. men vem fan är det som förstör? inte är det jag iaf. för det var inte jag som
hade flickvän,usch. du äcklar mig. men nu vet jag iaf att jag inte är så obetydlig,
men att sätta någon i samma sits som jag satt i, det är de som gör mest ont
eftersom jag vet precis hur det är.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0