känslor ska man inte prata om, dem ska visas

jag vet att jag är asdålig på att prata om känslor och liknande. men det är bara för
att jag tycker att det är ja, inte min grej. huvudsaken är ju att man ska kunna visa
sina känslor. men det är väl klart att man ska kunna prata om det också. men inte 
jag inte. jag kan lyssna, jag är duktig på det. men inte prata. är grym på att prata,
för det gör jag jämt. men inte om känslor OK? jag kan inte. det är inte jag. men 
igår gjorde jag fan det. blivit mjukis. men det är nog mest för att jag pratat med 
mamma om det. hon säger att william inte är som den andra. inte lika självisk,
ja inte ett svin. så vi får väl se. det är tydligen dags?? haha jag tänker verkligen
som en kille när det kommer till detta. men wtf, de äger ju. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0