hello

åkte till william igår kväll. vi pratade om allt som hänt och lite till. hade faktiskt en riktigt bra kväll! han är verkligen en toppenkille men jag kan verkligen göra honom galen med mitt beteende. han skulle aldrig vara otrogen som alla andra svin där ute i världen. i just detta "förhållande", nej vi är inte tillsammans men aa. typ! är det faktiskt jag som måste ändra mig. speciellt min attityd, haha fy så hemsk jag kan vara. och han är bara snäll hela tiden. nu har jag iaf ätit, umgåtts med familjen och nu ska jag sätta på en film i min ensamhet. fy så skönt. men imorgon ska jag göra något, vet inte vad än. men nått kul/mysigt/roligt/gosigt/skönt känner jag för! hörs sen friends

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0