tankar & funderingar

hur kommer det sig att när killar skaffar nya tjejer så påminner dem
om dens gamla? är det för att dem har en speciell smak eller för att
den saknar sitt ex? enligt mig är det bara sjukt jävla asläskigt. jag
letar iaf inte likheter, varken till utseende eller personlighet. men
samtidigt kan jag väl också förstå det. första kärleken är något
speciellt. men jag tror ändå att man kan känna samma kärlek flera
gånger. iaf mer än en gång! ja, jag tänker och funderar jävligt
mycket. mer än jag egentligen vill. så nu ska jag sätta på Dear john
och förlora mig i den underbara filmen! imorgon ska jag upp runt
12, ska först till banken och sedan en snabbis till stan för att köpa
nått till valborg, garderoben ser så jävla tråkig ut. sedan iväg igen
för att se Musikal och bo på hotell typ. sovgott!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0