Seems like my scars doesn't matter anymore, cause they lead me here to you

jag har verkligen blivit sämst på att blogga.. men finns självklart
en anledning till det! jag har saker att skriva, men har typ inte haft
lust eller dator till det när jag inte varit hemma. men igår var jag iaf
på bio med min bästis, vi kollade på This means war, och den var
verkligen asbra! så rekomenderar den starkt. efter det mötte vi upp
emma & emmy, (dem såg en annan bio för dem hade redan sett en)
och vi tog en fika innan vi traska mot bussen. sedan drog jag och
emma.l till sandra och träffa henne. och imorse mötte vi upp sandra
för att gå och äta frulle på humbles. sen hämta mamma mig och vi
åkte in till stan, jag kolla min piercing och sedan kolla vi kläder!



valde denna tårta till efterrätt, påsken är trotsallt slut nu. buhu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0