i'm the one that wanna be with you deep down inside you feel it to

sådär ja. ligger nu i sängen men en sovandes emma bredvid
mig och ska snart gå ner för att ta en dusch. ska ju till sandra
ikväll så vill vara lite fräsh iaf! kvällen igår var riktigt lyckad.
jag hade verkligen askul, träffade mig polare vakten också.
pratade honom och han kände igen mig, fast det är inte så
konstigt eftersom han en gång burit ut mig och emma på en
lokalfest för att vi varit så packade och andra gången ramlade
jag rakt på honom. så nu kallar han mig strippstången haha.
don & palm spelade på the strip igår & dem var bra. fast jag
tycker inte att det var så stor skilland mellan dem och dem
som spelade innan tyvärr. kom hem runt 5, värd kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0