i love you because you don't even have to try to make me smile

 tjaa. livet är fint, vädret suger men aa det får man svälja.
var med william igår, var asjobbig som jag älskar att vara
så han gick och la sig på soffan. och för det ogillar jag honom eftersom
han vet att jag inte kan sova då. kan typ inte ens sova om
han inte håller om mig eller tvärtom för då känns det som att
vi är osams. ja, så det slutade iaf med att jag tog täcket och
la mig på honom i soffan. då pussar han mig och sa "ska
vi gå och lägga oss i sängen nu?" haha orkar inte att han redan
känner mig asbra. fast vi har ju typ hållt på sen i somras fram
och tillbaka så de kanske är inte är konstigt ändå. men han
säger alltid att jag är den konstigaste tjej han träffat. sjysst
kille men det måste ju vara bra eftersom han är med mig.
aja, ska hänga med sandra nu. kyss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0