BITCHES TALK SHIT ABOUT ME LIKE THEY KNOW ME , BUT IF I WOULD BE A BOY YOU WILL BE THE FIRST ONE TO BLOW ME

hej! william åkte hem runt tre för jag bara sov&sov. har mått väldigt
dåligt idag, världens ondaste mensvärk har jag haft också. buhu. han
och marie sov iaf med mig i vhd efter krogen. och kvällen på mike's
var faktiskt rolig. det är mer drag på the strip i södertälje så tar nog
ett tag innan jag går ut i nyköping igen! men träffade rätt mycket folk
som jag kände så det var kul. ska nu bädda ner mig i sängen och se
på veronica mars s3. blev skitglad förut för att jag hittade s3 hos
mormor. trodde inte att jag hade sett den men de hade jag tydligen
men kan nu inte sluta titta! haha. hörs ikväll!







ps. ska typ aldrig ha converse på krogen igen, jag var så
jävla kort och alla andra så jävla långa. såg inte ett skit.
men aa, hej 1.59cm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0