a real man doesn't love a million girls. he loves a girl in a million ways

inte bloggar pga att jag var hos emma fredag-lördag och hon
hade inte sin dator hos sin pappa. vi kollade iaf bara tv och åt
gott, umgicks och prata ikapp! sedan åkte jag hem på lördagen,
tidigt och mötte upp william vid bussen. vi åkte hem till mig, och
sedan åkte vi iväg till min farmor & farfa på långö. gissa om lilla
william blev full haha. men det är standard, alla pojkvänner som
vi tar med dit blir redlösa. haha orkar inte vad det är kul. jag sara
och linus var inte så krya heller menmen.. vi hade iaf påsk mys leta
ägg osv. synd bara att det inte var så varmt ute som det brukar vara!
nu är jag hemma och ska kolla film. fettrött och sliten är jag.


flera bilder kommer senare, orkar inte nu :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0