why cant you understand?

hejsan hoppsan allihop! skolan var toppen, älskar religion! efter skolan så gick jag på stan med emma. kom hem och nu ligger jag i sängen med en mandarin. det var egentligen meningen att jag skulle städa rummet idag men jag är förjävla trött för det.. too bad för det behövs. hellskotta vad kallt det var ute idag, borde verkligen tagit vinterjackan men inte fan tänkte jag på det! imorgon blire iaf att ta det. imorgon är det fredag och jag har en lektion och slutar 11.15 galet skönt! sen efter det ska jag möta upp emma & carro på stan för att sedan åka hem till emma. vi ska parta gärnet och somna skedandes med varandra. hur mys? läängtar hihi. skoja. trevlig helg osv.
why cant you understand that your not the one for me?
im still in love with my ex.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0