i love you

du är min bästa vän & betyder världen för mig. tack för att du finns och stöttar mig när jag behöver det som mest. jag kommer aldrig någonsin svika dig älskling. du är en av dem få personer jag verkligen litar på. jag kommer alltid finnas vid din sida, vad det är gäller så finns jag här för dig och det hoppas jag att du vet för du är verkligen min bästavän. ingen kan någonsin ta din plats. jag älskar dig mest & jag hoppas att du vet det.
mycket finare, mycket bättre.
jag älskar dig emma lundkvist.

Kommentarer
Postat av: emma

du är min bästavän sofie! vad som än kommer oss emellan så hittar vi vägen tillbaka till varandra. det känns så konstigt att ha en vän som är så lik än själv.. hur man kan känna igen sig så mycket i någon. du är som min tvilling, min andra halva. du betyder världen för mig! jag älskar dig min bästa! <3

2011-10-17 @ 23:45:04
URL: http://eelundkvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0