Everything is easy until it goes to hell

vad gör man när man känner så mycket vrede att man inte vet vart man inte ska göra av det? vad gör man när man är så besviken att man inte hittar ord till att förklara eller säga hur man känner? jag trodde jag kände dig, jag trodde du var en av mina bästa vänner. du visade mig motsatsen. hur kan du berätta för mig vad du gjort och sedan gå och säga att du älska mig? det finns inte i min värld att man gör sådär mot en annan människa. jag har gjort mycket dumt i mina dagar men inget som kan någonsin jämföras med det du nu gjort mot mig. du vet precis hur det känns men det stoppade dig tydligen inte från att göra så mot mig. jag har en fråga som snurrar runt i mitt huvud, och det är hur man kan göra såhär mot en vän, en av dem bästa. en vän som aldrig skulle svika dig eller någonsin ens tänka tanken på att göra något liknande. jag är så sjukt ledsen, besviken och arg så jag inte ens vet vart jag ska ta vägen. jag hoppas att du mår riktigt jävla dåligt över det du gjort mot mig och att du får ett rent helvete i framtiden.
who is it meant to trust when
you not even can trust those who are closest to the heart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0