words can't bring us down!

vaknade inte av larmet och inte heller av min skönhets fem samtal.
idag känns det bra, känns som att jag har hela livet framför mig och
det har jag ju också! blivit med bjuden till BugRun om två veckor så
ska väl med dig antar jag, verkar vara värsta festen där på kvällen
och vem bangar?! nä men vi får väl se. i helgen är det iaf gnestadagen
och jag ska dit med dem bästa i hela världen. det kommer bli toppen.
nu är det bara att börja planera sommaren och allt annat. ledig tordag
fredag & måndag, helt underbart och nu är det inte länge kvar till
sommarlov! jag känner så mycket lycka just nu, har mina bästa vid
min sida och allt känns bra! jag är en krigare! nu ska jag ta mig ur
sängen och gå ner för att äta frulle. toppen väder verkar det vara
ute så funderar på att lägga mig i solen och jobba på brännan!
du är grym bruden

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0