the most beautiful moment in life was when you came

hej allihop! inte bloggat på ett tag & nu har jag fått klagomål av älsklings emma!
allt har varit som vanligt i skolan men det har varit super god mat! förresten äger
det att vi har ett ställe nära skolan där det kostar 30kr för en kebabrulle. hur nice.
finns väl inte så mycket att säga, men imorgon ska jag till en kompis på fest och
det kommer äga. längtar & är så taggad! synd bara att mina älsklingar inte kan
följa med, upptagna jävlar :/ nu kommer bilder, massa bilder mina vänner!
kramar & trevlig helg! ♡
love you girls ♡

Kommentarer
Postat av: emma

men vad ska jag annars läsa om du inte bloggar? haha.

jag älskar dig otroligt mycket & jag är super glad att vi har kommit varandra så nära dom vi har gjort! <3

2011-05-12 @ 20:56:02
URL: http://elundkvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0