if you wait too long for the perfect moment, the perfect moment will pass by

fest igår, det var superkul men kvällen slutade i tårar.
jag är glad att jag har min underbara syster som
hämtade mig mitt i natten. du är en pärla & jag älskar
dig. vi kan inte planera allt, jag försöker att vara stark
men ibland bara brister det, jag klarar det inte. men
idag känns det bättre, man får vänja sig av att det är
såhär. jag är en bra person, jag förtjänar bättre, visst
förtjänar jag det här lite också men jag känner mig bara
så hjälplös, jag kan inte göra något åt mina känslor. det
finns inget att göra. men nu är det slut, slut och det
kommer aldrig att bli som förut, jag vill vara mig själv
och det är jag bäst själv. i kampen mot att gömma mina
känslor står jag i mitten, jag omringar alla känslor och
kväver dem, men ibland lyckas jag inte. jag vet att det
finns flera fiskar i sjön, fast jag letar inte. jag har haft
min fisk och nu räcker det. jag vill aldrig att någon ska
få mig att känna såhär igen, det gör så ont. ondare än
jag någonsin föreställt mig. men det här är det rätta,
det känner jag enda ut i tårna. jag vet att jag är lyckligt
lottad ändå, jag har underbara vänner som ställer upp
för mig, en underbar familj och ett bra liv. snart är det
sommar och jag hoppas på en toppen tid. jag ser fram
emot att känna glädje hela tiden, inte trasig och har som
jag ibland känner. detta depp är nu slut, glada tankar sofie
glada tankar. tack för mig
jag älskar dig

Kommentarer
Postat av: emmaaa

jag älskar dig också

2011-05-29 @ 17:35:00
URL: http://elundkvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0