if i could i would build your dreams with these two hands

denna ständiga panik & ångest gör mig tokig, men nu kommer det förändring.
söndag idag, klockan är snart 23.00 och jag är pigg men seg i huvudet.
valborg blev toppen, men samtidigt känns det som kvällen höll på i två timmar.
vi var påväg till efterfest och några turk killar står och bråkar med en tjej, när
vi kommer närmare ser jag att det är frida, dem puttar precis ner henne när
jag såg det så jag sprang fort som vinden dit, skrek lite sparkades och slog
några gånger, första gången jag slagit någon för sara gills inte. fyfan vad arg
jag var, visste inte var jag skulle ta vägen helt seriös. men det gick sådär kan
man säga. kom hem med lite blåmärken och uppskrapade knän men vad fan
förväntar man sig av turkar. inte ett skit säger jag, dem har inte någon jävla
respekt för tjejer. det är fan inte konsigt att jag tycker som jag gör om dem.
jag säger inte att alla är så för så är det inte. men ingen frisk svensk kille
slår tjejer. avslutar nu med att säga att jag inte är rasist, jag föredrar bara
svenskar. kramar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0