har du .̸̸̸̸̸̨̨smuts på skärmen?

tjohej! ligger i sängen och kollar på O.C och pratar med lovisa på fb
som förövrigt är ascool! idag har vi haft engelska nationella muntligt.
det gick bra, fick vg! sedan gick emma och jag på stan och kolla lite.
köpte mjukglass, mums. imorgon dissar jag skolan och sover istället.
sen när jag är klar med det kanske jag ska till lovisa och klippa henne
för att sedan åka till emma och sova där. 2dagar kvar till party fredag
med mina bruds. längtar! och på lördag går tydligen jorden under och
det är härligt, för då slipper man ju sina problem! nä skoja, jag vill leva.
sovgott mina vänner!
lovisa hälsar att hon är cool!
jag älskar dig emma & du är stark. finns vid din sida hela vägen ♡

Kommentarer
Postat av: emma

jag älskar dig världens bästa tjej! <3

2011-05-21 @ 20:45:00
URL: http://elundkvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0