baby, dont think you're special

alla är speciella på ett eller annat sätt men ingen är som du..
men det är jag glad över, jag klarar mig alltid. det gäller bara
att vara säker på vad man vill och så klarar allt! motgångar
kommer man stöta på hela livet så det är lika bra att man
vänjer sig redan nu. till mina två vänner som har det som
mig vill jag bara säga att jag finns här & kommer alltid att
göra det. ni är dem bästa, min skatt. vissa dagar kommer
det kännas åt helvete och för min del väntar jag på dem
för att jag vet att dem kommer. och när dem kommer och
hälsar på hos er vet ni att jag finns här, jag går ingenstans.
jag älskar er, i helgen ska vi festa tills solen går upp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0