you and me were a disaster

hej sockertoppar! igår kväll hade sara och jag filmkväll så det blev
sent för min del men sara somna till filmen som vanligt! haha
dagen i skolan har varit bra, trött bara. vi hade frisör hela dagen
och sen datorkunskap, sämsta ämnet ever. (ever matte såklart..)
nu ligger jag i sängen, väntar på mat medans små djuren springer
på golvet i sin boll, dem och så mysiga! fast båda har bitit mig :(
tydligen har dem inte bitit någon annan. fast nu är jag deras favo!
imorgon är det entligen fredag! vet inte vad helgen bjuder på men
känner för att gå på bio eller nått mysigt, bara ta det lugnt skulle
vara skönt! och imorgon på idrotten ska jag och charbel redovisa(?)
våran lek som vi kommit på, det är typ fotboll men man får bara skjuta
med hälen, finns ingen målvakt och sen om man bryter mot reglerna
skjuter straff med hälen och då finns det en målvakt som ska stå bak-
länges i mål, med näsan in mot mål alltså :) kan bli kul. sen har vi bara
svenska matte och sen slutar vi halv två. åååh så skönt!
helghelghelg, efterlängtade helg!
och nu kommer det blir på mig och favoriten!
båda ser lika dana ut så räcker med bild på
en, btw så är det saras små djur. kramiz


It's not that I hate you.. It's just, put it this way:
If you were on fire and I had water, I'd drink it.

It's not that I hate you.. It's just, put it this way:
If you were on fire and I had water, I'd drink it.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0