unlucky day

hejhejhej! är på toppen humör, men hur kan man inte vara det när de är fredag?!
fast tyvärr vaknade jag inte av klockan imorse så vaknade runt tolv.. bra jobbat!
och nog fan fick jag sota för att jag inte gick till skolan, på ett brutalt sett.. hehe
på morgonen startade jag datorn och 5min senare dog den, vi hade tydligen
strömavbrott.. gick ner och såg att lampan lyste i hallen, elen var tydligen bara
borta på övervåningen, great. sen skulle jag hämta frukost och äta på mitt rum
och då snubblar jag i trappan och spiller ut oboy över hela väggen och trappan.
sen när jag städat upp skiten kliver jag i kattens(?) spya. sen ska jag testa att
raka benen med nått hårborttagnings medel och det tolde jag tydligen inte
eftersom det börjar svida och bränna på mina ben så jag var tvungen att
ta bort det. im so happy right now!! man kanske skulle stanna hemma ikväll
så man överlever? :D vi får väl se. imorgon ska jag iaf få träffa evelinas
pojkvän, är så himla glad för henne skull! min lilla bebis har blivit stor :')
skämt osido. sen ska jag försöka hinna träffa emma något i helgen också,
dra med henne på fest eller nått liknande. henne har jag ta mig tusan alltid
roligt med, en riktig räddare i nöden är hon min tjej. men nu kom pappa
så ska gnälla lite över elen här på övervåningen ;)
trevlig helg allihop! pussar & kramar
Let the rain wash away all the pain of yesterday.



skönheten & odjuret

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0