It's not that I hate you.. It's just, put it this way: If you were on fire and I had water, I'd drink it.

hej! det var ett tag sen jag skrev nu för har inte riktigt haft
något att skriva. min helg var iaf toppen, på fredag var det
bara jag och emma i skolan, det var roligt för på lunchen
fick jag en asmobbad sked, låter inte så kul men det kommer
bild, var verkligen tvungen att ta kort haha.. sen låg jag bara
hemma och gjorde ingenting, hur skönt som helst. på lördagen
kom mange hit, vi hade inte pratat nått på över 2veckor men
det gick superbra! vi får se hur det blir med det, men just nu
känns allt helt underbart. förutom att jag har sjukt mycket att
göra i skolan, känner för att hoppa av hehe. men så blire inte,
jag ska kriga på bäst jag kan :) sen på lördag kvällen skulle
han till nyköping och jag visste inte vad jag skulle göra förens
typ åtta på kvällen, drog till simon på fest klockan nio och kom
hem runt tre. det var faktiskt jättekul där, fast jag gick ner i
brygga från stående position och dagen efter hade jag asont.
trodde det var träningsvärk men jag hade tydligen sträckt båda
låren så nu ska jag smörja in mig med muskel salva och sova
med något skit på låren, ser ut som en strumpa typ..
och imorgon (tisdag) har jag prov och märkte nyss att jag glömt
papprena i skolan, så jävla typiskt mig. alltså FAAN säger jag bara.
nu kommer lite bilder. kramar
finis
skeden hehe
bra bild.. men det är iaf simon som äger dansgolvet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0