It takes a fool to remain sane.

hej allihopa! hoppas ni haft en trevlig helg! vet fan inte vad jag ska säga om gårdagen alltså..
först av allt (innan jag ens kommit iväg) var jag helt jävla galen, började typ gråta för jag var
så galet stressad.. hade inte fått min dricka, visste inte var jag skulle ha på mig klockan var åtta
och jag hade inte hunnit äta än. sen kommer sara och säger att hon inte vill skjutsa mig lägre för
att klockan blivit så mycket och då brast det, då grät jag :'( sen kommer hon upp till mig
och säger att hon bara skämtade, hur kul?! sen ska dom jag skulle ta med inte med
längre och då blev jag ännu mer galen, ringt carro och fråga om hon skulle med istället, så hon och kim
följde med. (i love you baby) sen efter många om och men kom jag iaf fram till södertälje centrum
halv tio och då var carro och kim någon annanstans och vänta på sin dricka. alltså pricken över i eller
nått. sen kom vi iaf dit och det var fullt med trevliga personer. kvällen blev toppen, har sovit typ två
timmar inatt och kom hem runt tolv på dagen och nu har jag sovit bort hela dagen och kollat på BB nu.
blev väckt till middagen och det var en njutning att äta, mums! nu kommer jag inte kunna sova inatt
men det gör inte så mycket. har tyvärr bara 2bilder från igår och dom är på mig, lägger in dem.
inte så vackra så täck nu ögonen mina vänner.
i tried so hard and got so far, but in the end it doesnt even matter.
mate, do you wanna go?

Kommentarer
Postat av: Carro

du är grym!

love u <3

2011-03-21 @ 20:54:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0