info

okej, jag har astråkigt men här kommer lite info om mig. (jag är en tråkig person)
jag går iaf på Ekenbergska gymnasiet i södertälje och trivs i min klass. går riktigt fina
personer i den! jag är sämst på att plugga och bryr mig och speciellt mycket om skolan
tyvärr, jag funderar ofta på varför jag ens började i gymnasiet eftersom jag verkligen hatar
att plugga. men sen undrar jag också vad jag annars skulle göra, typ ligga i sängen och lägga
på mig kilo efter kilo och inte ha något umgänge eftersom alla går i skolan.
när jag blir ledsen eller mår dåligt brukar jag läsa om saker som är riktigt hemska, typ som
arbogamorden och då glömmer jag bort att jag mår dåligt och istället gråter över hur hemska
personer det finns i världen. här är hennes blogg som förövringt är riktigt jävla grym!
http://blogg.aftonbladet.se/arbogamamman hon är en så sjukt stark person och när jag läser
den känner jag att det jag mår dåligt över är en småsak jämnfört med det som hände henne
och hennes familj. jag kan nästan säga att hon ger mig styrka genom att dela med sig om vad
som hände henne. förövrigt går jag numera 3km till bussen varje morgon och jag hoppas på att
det så småningom kommer att synas. men nu är det dags att plugga och sen sova. godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0