I dont know the end of this story

'hej, gud va förvånad jag blev när jag såg antalet besökare här idag, glad jag blir!
hoppas bara jag kommer på något att skriva... någon som har en idé så skriv :)
iaf, idag hade vi frisör hela dagen och vi städade hela salongen för att någon i
nån frisör klass klagat på att det är skitit. så kom ta mig fan inte klaga nu!
men det var skönt för allvarligt var det rätt onice där.. sen skulle vi ha
datorkunskap fast ingen orkade gå på den förutom en person, bra klassen!
sen kom jag hem runt halv tre, var helt slut så la mig i sängen och kolla på
Långbens galna gäng. och nu på kvällen har jag hjälpt sara att baka till hennes
jobb, sista dagen på det jobbet och sedan börjar hon på andra dagiset i hölö.
skogsbrynet for the win! nu ska jag äta chokladmuffins och kolla film med sara.
imorgon är det idrott svenska & matte sen slutar vi halv två, galet skönt.
har inga planer inför helgen än men förhoppningsvis dyker det upp för det
känns verkligen som jag måste göra något denna helg, komma på andra
tankar och slippa dem tankar som gör mig helt virrig i skallen.
hörs!
baby you like it, a-a-a like it

Kommentarer
Postat av: Carro

grymt fin bild... eller! haha

puss<3

2011-03-17 @ 20:40:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0