fighting for peace is like fucking for virginity

asskön dag i skolan, synd bara att vi har estetiskverksamhet
i 2timmar och 30min.. det är segt! men det funkar.
råkade ställa klockan på ringning 04.30 imorse och jag
orkade inte gå upp så jag skulle stanna hemma hade jag
tänkt. men sen ringde klockan 06.40 också och då insåg
jag att det var något som var knas, men då var jag redan
försenad eftersom jag går hemifrån sju så jag ringde Elise
och sa att jag inte skulle hinna och då skulle tydligen karin
skjutsa oss till skolan så jag hann! toppen bra, även om det
skulle varit skönt att varit hemma hehe. men nu blir mamma
glad iallafall! bilden är tagen bakifrån för att det såg inte lika
synggt ut framifrån. (jag vet, borde verkligen städa oftare..)
och gud så skönt väder det varit idag, ge mig mer!
blir verkligen på toppen humör! och snart är det dags att
börja köpa sommarkläder, längtar super mycket!
sen har jag sökt sommarjobb också, för första gången i mitt
liv ska jag jobba, undra hur det ska gå.. :)
I might be bad, but i'm perfectly good at it.
I might be bad, but i'm perfectly good at it

Kommentarer
Postat av: linnéa

Haha vad gulligt att ha lådor under sängen gumman ;) Tänker jag på när man var liten och hade leksaker överallt ;) Puss <3

2011-03-22 @ 17:27:19
URL: http://linneauttman.blogg.se/
Postat av: sofie östman

haha, det är där jag lägger mina smutsiga kläder när jag inte orkar gå ner med dem och glömmer alkoholen ;) puss <3

2011-03-22 @ 23:54:29
URL: http://sofiesostman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0