Everything is easy until it goes to hell.

just denna bild får mig att tänka på den bästa tiden i mitt liv,
konstig huh? jag menar bilden i sig är inte speciellt vacker.
ser mest drogad och knas ut. men på den tiden hade jag
verkligen alla jag älska nära mig, jag hade inte börjat
gymnasiet och glidit ifrån många av dem vänner som jag
haft vid min sida i flera år, dem som jag växt upp med
och har så galet mycket minnen tillsammans med.
vissa har jag tappat kontakten med helt efter 9an
och andra redan innan gymnasiet ens började.
och dem jag har kvar hinner jag verkligen inte träffa
så mycket som jag önskat så tack gode gud för mobilen
tiden i hölöskolan är oförglömlig för där har så mycket
tid av mitt liv spenderats och där träffade jag dem
vänner jag förhoppningsvis kommer att ha livet ut.
jag saknar hölöskolan ibland, allt var så mycket
enklare och man visste vilka alla var. när jag kom till
gymnasiet kände jag en person i min klass, men gud
vilka vänner jag fått. helt underbara! om ni undrar
om inlägget så har jag verkligen supertråkigt och jag
får inte tag i emma.k som får tiden att flyga förbi.
och imorgon ska jag förhoppningsvis träffa evelina
hennes pojkvän kanske amanda. kan inte
komma på senast jag träffade amanda och det är
precis det jag menar! känns som tiden och orket
inte räcker till, jag antar att alla känner så ibland..
nu ska jag sätta på en film och försöka sova så
det blir lördag och jag blir sysselsatt för detta går
bara inte! sovgott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0