16 mars

nu tänkte jag försöka mig på att börja blogga igen eftersom carro gjort den så himla fin!
idag hade vi friluftsdag och vi skulle först gå promenad och sen bowla, men jag kände
verkligen inte för att gå promenad så jag tänkte ta sovmorgon. sen ringde carro och väckte
mig klockan 10 och sa att hon inte orkade gå på bowlingen och det skulle ingen annan heller
så jag blev hemma, har bara sovit och kollat film idag. skulle egentligen behövt plugga hela
dagen för vi har ett stort prov i frisör imorgon som jag inte pluggat ett skit till. klockan är nu
halv elva och jag har inte ens kollat på papprena. HEJ IG!!
ska visa lite bilder på vad jag köpt i veckan tänkte jag eftersom jag personligen tycker att det
är riktigt tråkig att läsa en blogg utan bilder! sen vill jag önska mig själv lycka till med bloggandet
eftersom jag alltid tröttnar på saker och de kommer sluta med att jag lägger ner bloggen om 2veckor.
för en singel är fan shopping kärlek! btw så blev bilderna superdåliga men det duger. sovgott!

Kommentarer
Postat av: Maria

Snygg blogg , Kram

2011-03-16 @ 23:08:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0