you cant have me

godmorgon alla sommarlovs längtare! snart drar jag iväg till min brud
i gnesta. vi ska väl kolla film & kanske bada ifall det blir bra väder.
har inte träffat henne sen i lördags vilket är alldeles för länge sen!
mitt liv ser bra ut just nu, ingen saknad finns kvar och det är bara
skolavslutningen på fredag kvar nu, gud så jag längtar. vill bara
bort från denna äckliga skola jag går i, men inte klassen! sen på
fredag efter min skolavslutning ska jag till Linus student i nyköping
med sara. vi ska caba dit i mustangen och tack gode gud för vädret
på fredag. 25+! helt insane väder, man måste bara älska sommaren!
men nu måste jag snabba mig iväg till prinsessan.
have a nice day! kramar
i will always be here for you me dear

Kommentarer
Postat av: emma

du är grym! <3

2011-06-11 @ 13:10:46
URL: http://elundkvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0