the most beautiful moment in life was when you came

idag är en bra jävla dag! först så var jag ledig, sen ska jag fixa fridas
hår och smink till balen, jag får åka med i mustangen dit och sedan ska
vi till trosa och ställa ut bilen & imrgon är det skolavslutning! jag älskar
fan mitt liv för tillfället. sen har det kommit in en intressant människa i
det också, ja vi får väl se hur det blir. men nu är klockan halv tolv och
jag tänker slå på en film för jag vill inte röra mig ur sängen än, trötter.
juste, när jag kom till emma igår så hade vi piknick i thule och sen åkte
vi och bada i långsjön och sedan gick vi hem till william och kolla film.
dagen var sjukt bra och jag är så nöjd, emma tog sitt första dopp också!
hare bra allihop!
mustang cab 69?

Kommentarer
Postat av: Maria

Snygg bil och tuffa tjejer =) Kram

2011-06-13 @ 11:45:26
Postat av: Linnéa

Vart ställde ni ut bilen? hehe ja det ska vara en 69 ;)

Blir ledsen av dina inlägg när du inte verkar må bra. Du är värd att må bra! Puss <3

2011-06-20 @ 14:52:47
URL: http://linneauttman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0