the last östman

så har den minsta simsjö östman gått ur hölöskolan & ska ut och upptäcka en annan
skola. vet inte vad hon sökt men det blir säkert jättebra. själv var jag med i kyrkan och
det var långtråkigt. alldeles för mycket tal av lärare och prästen. hade glömt bort hur tråkigt
det var. många elever grät och jag förstår verkligen inte varför? det är ju helt underbart att
slippa hölöskolan, det är fan sämsta skolan i världen. kassa lärare och ruttna lokaler.
man förlorar
inte sina vänner bara för man inte gå i samma skola! visst att man tappar några på vägen men sånt
är livet. komma ut i världen och se sig omkring och skaffa nya vänner är underbart. jag har fått toppen
bra vänner sen jag sluta skolan och är en lyckligare person nu. det blir vad man gör det till och jag önskar
er alla lycka till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0