oh yeah

sitter hos emma & kollar på grabben i graven brevid.
det är faktiskt kul, hehe. igår drack vi hos emma.
umgicks med några och var lite ute, innan det var vi
och kolla på bal här i gnesta, alla var väldigt fina.
minns hur kul jag hade, hade en baldejt som var
speciell för mig med, det är väldigt viktigt! ska hem
om ett tag och sedan se vad kvällen har att erbjuda,
emma åker imorgon och kommer inte hem förrens på
söndag, jag undrar hur jag ska klara mig utan att ens
kunna prata med henne! hur ska detta gå.. nä men när
hon kommer hem igen kommer jag komma direkt, såklart!
men nu ska jag kolla vidare på filmen med min prinsessa.
hörs mina vänner!
jag älskar dig min prinsessa

Kommentarer
Postat av: emma

loveee

2011-06-14 @ 20:09:27
URL: http://elundkvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0