no one is perfect.

det är sant det man säger att ingen är perfekt, men du är så långt ifrån.
du är hemsk, hemskaste jag träffat. att en person vill såra en annan så
mycket som du gjort finns inte i min värld, jag skulle aldrig kunna såra
någon så mycket som du gjort. jag klarar mig alltid, men någon som
du ska inte få gå fri efter det här, aldrig. jag vill aldrig mer se dig och
tycker heller inte att det är konstigt att du inte ha några riktiga vänner.
jag förstår nu varför ingen orkar med dig, och det är sanning. för någon
om dig behöver man inte, äckliga människa. jag hoppas att du brinner
i helvetet. och tack gode gud att det är sommarlov snart, annars vet
jag inte vad jag skulle gjort. jag vill tacka alla min underbara vänner
för att ni alltid finns där för mig, tack så himla mycket ni är underbara.
jag älskar er. och tack carro för att du fanns där vid min sida idag, det
betyder mer än du kan ana. fina människa.
jag älskar dig så mycket gumman, finns ingen som du.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0