i dont know what i want, but i dont think its you

det var ett bra jävla tag sen jag tänkte på dig, för jag saknar dig nog inte.
kanske det vi en gång hade, fast det var en lång tid sen. hur det slutade
mellan oss ångrar jag, men det gjorde det lättare för mig. för mig att inse
att jag inte vill ha någon som dig, du blev så förändrad. jag önskar att du
kunde varit samma person som förut. kanske hade det varit svårare att
sedan stå själv utan dig.. men jag mår bra, bättre än jag mått på länge.
jag är stark, känner mig iaf stark. jag hoppas du känner lika för jag vill
inte ha det på något annat sätt. när jag såg dig i fredags gjorde det ont
i hela kroppen. jag kände hur mina ben blev svaga, som om jag skulle
ramla omkull.. men det gick över, precis som mina känslor för dig.
jag önskar dig inget annat än gott. kanske kan vi ses någon dag.
sofie=fyllekoma
drar till älskade emma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0