cant sleep

klockan är nu 05.43 & jag kan inte sova.. kanske är det för allt underbart som hänt idag eller är jag bara helt rubbad i huvudet? jag behöver verkligen sova för jag vill inte sova bort hela dagen imorgon.. jag är bara uppe på kvällar och nätten resten av dygnet sover jag vilket är trist. ikväll har jag iaf varit i gnesta & festat. det blev faktiskt riktigt lyckat, träffade nya människor vilket var superkul! mange var snäll och skjutsade hem mig också, ja vi pratar igen.. jag skulle ljuga om jag sa att jag inte saknat honom.. men nu blir det bebis steg härifrån och framåt. eller jag vet inte riktigt, för vad är skillnaden med att vara på g i tusen år och bli tillsammans? det är ju samma grej enligt mig. man ska inte hålla på med andra och är precis som att man skulle vara tillsammans emot varandra. jag saknar att ha ett förhållande, jag kunde verkligen vara mig själv med magnus. men mer om det tar vi någon annan dag för nu ska jag fortsätta kolla på sex and the city!
sovgott sötisar!
tog inte så mycket kort & alla kom inte med men det duger!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0