some days

i tisdags åkte jag emma.k amanda & emmy till åby för att grilla bada prata & mysa. vi drack lite och sedan kom några killar och va med oss. sedan åkte vi vidare till jim och var några stycken där. vi drack dansa och så. sen drog vi tjejer hem till mig runt tre för att sova men det fick vi inte.. jag och amanda gick ut med hundarna när vi kom hem och sen när vi kom tillbaka stod killarna vid mitt hus och ville vara med oss. så dem fick följa med in, vi var här och sen drog vi några stycken till statoil i järna för att käka. sen tillbaka hit och vi somna klockan åtta. grymt trött. på onsdag, (igår) åkte jag till åby med emma & emmy. sen idag har jag varit på sandvik med mamma och frida sedan åkte vi hem till mormor och färga fridas hår m.m och nu ligger jag här. skulle egentligen åkt till aspen med amanda men de blir ju skitväder så de blev inte så. och imorgon ska jag till emma.l äääntligen ska jag få träffa henne!
nu kommer bilder :)
blogg.se är knäppt så kommer fler sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0