read this and try to understand

jag vet att jag kommer sakna dig, inget snack om saken för du var den bästa. den som alltid förstod, den som alltid ställde upp. du behöver mig tydligen inte och det känns egentligen inte okej men nu får det vara de för jag vill ditt bästa. jag vet egentligen inte vad som hände och jag blir ledsen över att du inte kan ta dig tid och förklara även fast jag inte tycker att du ska behöva det. hela den kvällen var ett helvete och jag bettede mig som skit. jag önskar verkligen att jag kunde ta tillbaka allt men jag antar att det är försent. om du nu av någon konstig anledning skulle behöva prata med mig om något. kanske inte som vän men i huvudtaget så kommer min dörr alltid så öppen för dig, alltid. tveka aldrig på det för det är nog en av dem sakerna som jag verkligen menar. det blev inte en lång vänskap men det är en av dem få som verkligen betydde något för mig, du kommer alltid ha en plats i mitt hjärta. jag vill bara be om ursäkt så här kommer det.. förlåt, du kommer alltid vara en av dem som gjorde största avtycket i mitt hjärta & där kommer du stanna.



i hope you can find your way back.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0