you can run but you can't hide

ligger på golvet & chillar lite, like a baws. haha skoja. snart är det dags att börja städa rummet, men jag har absolut ingen lust. och idag har jag inga planer, sova tidigt antar jag eftersom jag somna vid sju imorse och jag ska upp tidigt imorgon för att åka på stan med pappa. pappa hatar stan så lär ju få stressa sönder för att hitta något till julafton/nyår och köpa in dem sista julklapparna. jag hade hellre åkt utomlands och struntat i alla paket, är inte alls sugen på julafton. men jag kommer få träffa tomten eftersom mina kusiner fortfarande är rätt små. <3 tomten <3
dags att ta tag i rummet nu, vi hörs senare. kramaar.
Maybe I was stupid for telling you goodbye
Maybe I was wrong for trying to pick a fight
I know that I've got issues
But you're pretty messed up too
Either way, I found out I'm nothing without you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0