careface

sitter hos emma och vi har precis packat ner allt för att åka till mig & sova där
eftersom vi ska vara i hölö imorgon på nyår. igår blev det galet, haha fyfan.
emma var bäst, jag frågade henne varför hon var så jävla lugn och då svara hon
"jo när man är såhär lugn som jag är, då är man lycklig i livet" hahaha spårade..
sen sov jag hos william, det var mysigt precis som vanligt! ikväll ska jag mysa
sönder min favorit tjej, kolla film och imorgon väntar stress osv. kul i jul.
sen kommer sandra william & jonas till mig för att föra, sedan vidare till andré.
& imorgon skulle mange och jag haft 56månader, 56underbara månader men
det är nu livet startar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0