so damn hard

när jag har bestämt mig för något tar det ett tag innan jag bryter det, om jag ens gör det. för jag är en rätt så bestämd person. & när något känns jobbigt så pratar jag om det! så bloggen är toppen, jag kan skriva lite av mina känslor och tankar här. självklart skriver jag inte allt och de mest personliga. men ja, lite grann kommer ner då & då. jag tycker de är intressant att läsa om andras liv, så då kanske ni andra och tycker det, vad vet jag! idag mår jag iaf bra, har fått mig mycket sömn eftersom jag slapp att gå på religionen idag, som var min enda lektion eftersom jag är klar med allt. känns toppen! och ikväll ska jag kanske iväg till emma, och på lördag blire nog krogen med marie i sthlm eller nyköping, vart som helst förutom södertälje! ja vi får se helt enkelt. men det kommer upp info här iaf, så ni kan följa mitt inte allt för tråkiga liv! nu kom tydligen någon hem så de är dags att ta på sig lite kläder & kila ner! kramar & trevlig helg!
when you have reached the bottom, it can only get better!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0