i wish nothing but the best for you

det var bilden av dig/oss som jag ville ha, men så har vi inte haft det på länge. jag är glad över att det blev såhär men samtidigt är det väldigt svårt och jobbigt att inse att jag aldrig kommer att få ha dig nära mig igen. nästan fem år höll vi ihop, men jag visste själv att slutet var nära. varje dag var en kamp för mig, kanske för dig också..
jag kommer tänka tillbaka på våran tid med ett leende på läpparna, kanske kommer vi kunna vara vänner en dag långt långt fram. men det tvivlar jag på. jag vill inget hellre än att du ska må bra riktigt bra, förlåt om jag dragit dig tillbaka och gjort att du missat det. allt jag sagt är sant & jag ångrar inte en sekund, men det fanns ingen annan utväg för oss.
sometimes it lasts in love
but sometimes it hurts instead.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0