emma lundkvist fuck yeeah

sitter i soffan hos bästa emma lundkvist. igår söp vi med max & viktor hos emma.
slutade med att viktor försvann och vi hitta honom inte haha. sen åkte vi till järna
för att emma skulle ha sitt jävla potatismos med grillkrydda, men det smaka bara
grillkrydda för jag sa "asmycket grillkrydda!!!" haha fyfan, smaka skiiit. men ja, som
vanligt så spåra det.. åkte bil med någon utan körkort osv. sen såg jag idag inlägget
om att jag har pojkvän. hahahahah wtf, har inte det!! men ja, kul att läsa dagen efter..
och snart kommer william hem från åre och då ska vi spåra lite till, livet leker tillsammans
med världens finaste bästis & massa andra! nyår blir att fira i hölö med emma, william & hans
polare jonas. sedan övernattning hos mig, tur att jag har stor säng! haha skoja, som att alla
skulle sova i samma säng, eller ja.. beror ju på hur jävla fulla vi blir haha. kommer bli legendariskt
precis som vanligt. bra val gör vi ju alltid, nooot. kyss på er, nu ska vi spåra vidare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0