done!

sååå jävla glad över att jag är klar med alla julklappar, både nyårskläder & julkläder inköpta så nu behöver jag inte stressa mer! men vadå att det är julafton imorn? känns ju som att det är november eller något. julkänslan ligger i botten. här ligger jag i sängen och lyssnar på julradio men inte fan känns det som jul då heller! dagen efter julafton åker vi förhoppningsvis till farmor & farfar ute på långö, sakna dem faktiskt. tror jag träffa farfar i somras senast, han ringer jämt och frågar när jag ska komma och då säger jag snart men inte fan kommer jag! men han fyller faktiskt år annandag jul så vi ska troligtvis dit då iaf! men det finns inte ett skit att göra ute på en jävla ö, och inte är det någon is heller. ajaa, kolla julfilm nu, ska göra några försökt till att få julkänsla! GE MIG SNÖ!!!!
detta blir troligtvis nyårsklänningen, men med svarta tunna strumpisar.

Kommentarer
Postat av: Carro

SNYGG!

2011-12-23 @ 22:07:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0