8. min första kärlek

min första kärlek heter, som alla säkert redan vet Magnus Lundgren. vi träffades vid jul 06 & blev tillsammans 31mars 07. och det var den bästa dagen i mitt liv, inget toppar känslorna. han var så snäll, gullig & underbar. men som med allt annat så förändras det, allt förändrades. efter 2år så började vi bete oss som svin mot varandra, jag betedde mig som att jag inte brydde mig, sket i allt. honom & vårat förhållande. men det gjorde jag inte, fanns inget som jag brydde mig mer om. men varför gör man så? varför beter man sig som ett svin mot någon man älskar? men jag ångrar allt jag gjort och sagt som sårat dig, mer än allt. men jag kan inte ta tillbaka något. men det vi gjort mot varandra har gjort att vi är här vi är idag, och jag vet inte om jag är glad eller inte över det. men mot slutet så kunde vi inte bette oss, vi behandlade varandra som en påse skit. fyfan alltså, kan inte fatta att man kan göra så som vi gjort mot varandra mot en annan människa. vill aldrig behandla någon så igen eller bli behandlad så, för ingen är värd det. men ibland hamnar man snett, & då sittar man där, i skiten och det är svårt att ta sig upp igen. men alla misstag, allt vi gjort fel mot varandra kommer att löna sig, för vi har lärt oss att det inte funkar att göra så, det håller inte. så nästa person som kommer in i våra liv kommer inte att bli sårade på samma sätt, och det är jag glad över. vi kommer att vara dem underbara personerna som jag vet att vi båda kan vara. & vi kommer att komma över varandra och gå vidare. bli lyckliga på annat håll, tanken på det gör att jag tar mig igenom varje dag, steg för steg. sakta men säkert går jag vidare/kommer över dig.
i loved you first

Kommentarer
Postat av: bästis är jag.

du är grym tjejen! och ni båda behandlade varandra illa, men det är inget vi kan göra åt saker nu. bara vara bättre i framtiden och lära sig av alla misstag. du kommer hitta någon så mycket bättre, som gör dig glad hela tiden, som din kemi stämmer exakt med. typ som dig och mig? fast en kille ist och om du inte gör det så opererar jag mig för din skull, jag får helt enkelt bli kille isf. jag tror på dig, jag vet att allting kommer att bli bättre. du är världens starkaste. och om du skulle falla så står jag här och tar emot dig, du har mig alltid vid din sida, jag kommer ALDRIG att lämna dig. du är det bästa som finns hjärtat. <3 dig bästis

2011-12-28 @ 18:40:19
URL: http://eelundkvist.blogg.se/
Postat av: emma

du är grym tjejen! och ni båda behandlade varandra illa, men det är inget vi kan göra åt saker nu. bara vara bättre i framtiden och lära sig av alla misstag. du kommer hitta någon så mycket bättre, som gör dig glad hela tiden, som din kemi stämmer exakt med. typ som dig och mig? fast en kille ist och om du inte gör det så opererar jag mig för din skull, jag får helt enkelt bli kille isf. jag tror på dig, jag vet att allting kommer att bli bättre. du är världens starkaste. och om du skulle falla så står jag här och tar emot dig, du har mig alltid vid din sida, jag kommer ALDRIG att lämna dig. du är det bästa som finns hjärtat. <3 dig bästis

2011-12-28 @ 18:40:55
URL: http://eelundkvist.blogg.se/
Postat av: emma

du är grym tjejen! och ni båda behandlade varandra illa, men det är inget vi kan göra åt saker nu. bara vara bättre i framtiden och lära sig av alla misstag. du kommer hitta någon så mycket bättre, som gör dig glad hela tiden, som din kemi stämmer exakt med. typ som dig och mig? fast en kille ist och om du inte gör det så opererar jag mig för din skull, jag får helt enkelt bli kille isf. jag tror på dig, jag vet att allting kommer att bli bättre. du är världens starkaste. och om du skulle falla så står jag här och tar emot dig, du har mig alltid vid din sida, jag kommer ALDRIG att lämna dig. du är det bästa som finns hjärtat. <3 dig bästis

2011-12-28 @ 18:41:47
URL: http://eelundkvist.blogg.se/
Postat av: Anonym

SKAFFA KUK. IM SO HORNY!!

2011-12-28 @ 21:51:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0