you made me who I am today, thanks to the words you said

efter en toppen dag är jag på rätt dåligt humör men skit i det.
först åkte jag och emma till carro i södertälje. vi var där en
stund och sen åkte vi ner på stan, vi kollade kläder och sånt
och sedan käkade vi på stan. alltså fetaste salladen, jag
försökte proppa i mig hela men det gick fan inte, största
jag sett alltså, hade asont i magen efter men god var den!
nu är jag hemma och har ont i magen för kryssningen
på torsdag eftersom jag inte har en aning om vad jag
ska ha på mig.. har massa kläder men vill inte har nått
på mig! har iaf slängt ner massa kläder i en väska, får
väl prova lite sen annars kommer jag väl ta med massa
onödigt. just nu är jag faktiskt jätte irriterad på en viss
person som alltid lyckas gör mig arg. menmen, upp
med humöret för nu är det bara 2dagar kvar till
kyssningen!
carolines hund, så himla söt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0